poniedziałek, 1 grudnia 2014

Co zrobić gdy....


Co zrobić gdy świat się wali ? 
Co zrobić gdy nic się nie układa ?
Co zrobić gdy nie ma się już nic ?

Dzisiejsze pytania , które są ze mną od kilku tygodni. 
Nie znam na nie odpowiedzi ale na pewno się nie poddam ...
Trudno, najwyżej , stało się .
Nie mam wiele ale mam za to osobę , której mogę życie oddać !

Życzę wam aby taka miłość pojawiła się w waszym życiu .
Bo nic nie jest tak najważniejsze jak TA osoba .
Miejsce , praca , wykształcenie nie jest tak ważne jak MIŁOŚĆ . 





Dużo siły daje mi wspaniała książka , którą będę polecała KAŻDEMU !
Nie ma znaczenia wiara , wiek . Każdy znajdzie w tej książce coś dla siebie !
Jest książką , która daje dużo do myślenia.
Do tego jeszcze herbatka , łóżko kocyk i fantastyczny wieczór gwarantowany
Wspaniała ! 



Zapraszam serdecznie również na mój instagram
 aniulqa1

SDM


Zdjęcia mojego autorstwa 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz