piątek, 7 listopada 2014

Trochę Ja


Hejka ! 


Chciałabym opowiedzieć jak minął mi ostatni czas ;) 

Zaczęłam studiować na Uniwersytecie im Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Pedagogika i edukacja elementarna i wychowanie fizyczne . :) Jestem aktualnie na 2 roku i myślę , że to jest to ! 


Praktyki w żłobku - Dzień olimpijczyka 2014 :)
Jestem nadal z Miłoszem ! Chociaż jak w każdym związku są różne sytuacje to kochamy się bardzo mocno i jesteśmy ze sobą szczęśliwi ! Za dwa miesiące 4 lata ! kiedy to przeleciało !?

Lednica 2012 -  Ja i Miłosz

Jestem nadal harcerką i staram się BYĆ nawet gdy jestem w Poznaniu. Zabawa ta trwa już około 12 lat :)

Harcerski klub ratowniczy -zdj. Przy naszej Ostrzeszowskiej lilijce harcerskiej ( międzynarodowy symbol Skautów ) ,która jest największa w Europie 

Nadal kocham serię Harrego Pottera.  Mogę bez przerwy w kółko oglądać filmy i sięgać po wersję pisaną

Harry Potter + dobra kawa + łóżko ! <3
  Już dwa razy pracowałam sezonowo przy zbieraniu borówek :) Jeśli trafi się na takiego szefa jak ja miałam można śmiało powiedzieć , że to nie tylko praca ale wakacje :) Częste imprezy nie zakłócały nam porządku pracy , więc świetnie się bawiliśmy i zżyliśmy bardzo mocno !
Jedna z imprez "Dziupli" -Nie umiałam wejść na traktora :( 
KOTY !

KUBA II - Rosyjski niebieski :najlepsza rasa kotów EVER ! Do końca będę go wspominać 
I na dziś to tyle!
Bye :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz