wtorek, 2 grudnia 2014

Studentka

Hej :*

Jak wczoraj wspominałam , książka Reginy Brett "Bóg nigdy nie mruga" to wspaniała dająca do myślenia książka . 
Dzisiaj po zajęciach ( Samoobrona i Diagnostyka psychopedagogiczna ) stwierdziłam , że kupię sobie kolejną część - najnowsza książka . 
Jestem już w takim wieku , więc myślę , że książka jak najbardziej będzie mi służyła i myślę , że również będzie tak fantastyczna jak pierwsza część ! 





Życie studenckie nie jest zazwyczaj bogatym życiem . Ale ja wychodzę z założenia , że jeśli chcesz to potrafisz ! 
Moja półka w lodówce jest zapchana po brzegi ! Oczywiście znajdzie się w niej piwko i to nie jedno ale jednak jedzonko wygrywa ! 
Bardzo rzadko przywożę ze sobą jedzenie z domu . Jak już to jakieś ostatnie kawałki z obiadu z niedzieli czy słoiczek buraków raz na pół roku . 

Choć czasem mój obiad wygląda tak 

Żyję po to by pić sok pomarańczowy !
Nie byłabym sobą jeśli nie wypiłabym tego soku . 
Najlepsze są z tymbarka lub cappy . Tylko one do mnie przemawiają .

Zakończymy pięknym akcentem . Bo nauką .
Dziadek zawsze powtarzał mi Nauka to potęgi klucz . 
Zgadzam się z nim 100procentowo ! 
Pozdrawiam serdecznie Dziadka i dziękuję mu za tę wspaniałą sentencję :)

Dziś muszę nauczyć się drobnej rzeczy z dodatkowego angielskiego 

Oczywiście to nic takiego ze zbliżającą się wielkimi krokami SESJĄ ! 


Zdjęcie przedstawia tylko 1/100 materiału ! ;) 
I oczywiście sok pomarańczowy !



Zdrówka wam życzę i jeszcze zajrzę tutaj do was ! 

I żegna was również  Ryjuki

Do zobaczenia

 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz