środa, 3 grudnia 2014

KOSMO

Hej !

Dzisiaj zaprezentuje wam kosmetyki , które używam na co dzień i jestem z nich bardzo zadowolona ;)

Ogólnie jeśli byście zajrzeli do mojej kosmetyczki zobaczylibyście prawie same produkty z Nivea . Jestem bardzo wierna tej marce . I jestem bardzo zadowolona z ich produktów .

Nivea lip butter caramel cream

Cudowne masło do ust o słodkim zapachu karmelu . Jak widać jest często użytkowany . 
Noszę go cały czas w torebce . Zawsze mam go pod ręką i często uratował moje usta . 
Nie mają one tendencji do pękania ale często mam je bardzo suche . 
Idealny produkt o przyjemnym zapachu . 
Szykuję się na zakup nowego masła o zapachu kokosa ! <3

Lewa : Szminka essence 09 
Kupiłam ją w rossmannie w Niemczech więc nie wiem czy są też w Polsce .
Ale ma przepiękny kolor , utrzymuję się w miarę długo 
Prawa ; Szminka miss sport 058 
Piękny czerwony kolor . Długo utrzymuję się na ustach i również je nawilża 


Lakiery Golden Rose ( od lewej 217 , 245, 244 )

Uwielbiam kolorowe lakiery , rzadko maluje paznokcie ponieważ denerwuje mnie fakt , że po 2ch dniach odchodzi mi lakier . Natomiast te z Golden rose sprawdzają sie idealnie . Utrzymują się nawet do tygodnia . A na mojej płytce nawet lakier hybrydowy utrzymuje się bez odprysków około 10 dni . Więc rewelacja !  

Tutti Frutti masło do ciała FARMONA 

Owoce leśne to przepięknie pachnące masło do ciała .
Pachnie jak guma mamba malinowa ( moja ulubiona )
. Moje ciało potrzebuje solidnego nawilżenia a nie jestem systematyczna .
Używam go stosunkowo niedługo więc nie wiem czy działa ale zapach to rekompensata za wszystko.
Kremy do twarzy NIVEA 

Oby dwa kremy są matujące . Ten po lewej jest z podkładem . Nie używam żadnego podkładu tylko od czasu do czasu gdy widzę , że moja skóra potrzebuje trochę koloru nakładam ten krem . 
Natomiast zwykły krem - żel matujący używam na co dzień . 
Jestem bardzo zadowolona z efektów jakie dają mi te dwa kremy . 
Rewelacja ! 

Lewa : Kredka do oczu kolor biały z Golden Rose 
Prawa : Eyes liner z Miss sporty

Białą kredkę używam od niedawna ale myślę , że daje bardzo ładny efekt biała kreska nad okiem . 
Mogłabym ją polecić 

Używałam wiele liner ów  z pędzelkiem we flamastrze , I stwierdzam , że nr 1 to właśnie ten ! 
nie jest drogi ma Cienki pisak którym precyzyjnie namalujemy kreskę jakiej chcemy grubości ! 


I na koniec dodaję próbkę perfum Giorgio Armani - SI 

Przepiękny zapach dla silnych kobiet ! 
Muszę go mieć ! 


Dziękuję ! 
Pa :*







  






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz