niedziela, 10 lutego 2013

Bez sensu

Hej Dziewczyny !
Dzisiaj znowu bez sensu


Jak wam minął ostatni weekend przed 40dniowym postem ? :D Mi bardzo miło !
M i ja <3 Wakacje 2012
Z tym Panem zawsze świetnie się bawie nawet jak w weekend nie wychodzimy z łóżka . !
Na kolację wczoraj zrobiliśmy pizzę . ( od dawna szukamy dobrego przepisu , i chyba zaleźliśmy ! ) 
Niestety weekend się skończył a wraz z nim szczęście , które pojechało . 
Trudny okres przed nami , niestety i znowu . 
 Na poprawę humoru , zdjęcie Druhny z mojej drużyny ; ) 






3 komentarze:

  1. Ja cały weekend w sumie leniuchowałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm jak słodko <3
    nicky-nel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nmmmm, słodkie < 33
    pisz więcej następnym razem ; )
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń